متن آهنگ زندونی از خشایار
Black & White Text
درباره وبلاگ


سلام بچه ها دیگه چ خبر؟من قبلا ی وب دیگم داشتم ولی بستنش حدودا 1 سالو خورده ای داشتمش ولی دیگه چی کار کنیم دیگه........اسمش flyrockangelsبود.........اگه شناختی برای حمایت ازم تبادل لینک کن نظر بده و ثبت نام کنید راسی دیگم به جز متن چیزی نمیزارم که ببندنش.....قربون همتون با معرفتا

پيوندها
فروش تکست رپ
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

اگه دوست داری آمارت بره بالا و از آهنگایه جدید که تکستشون میاد خبر دار باشی تبادل کن..........راسی خواسی بم بگو با چه اسمی لینکت کنم









نويسندگان
Helia

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:48 :: نويسنده : Helia


ورس1:

 
نمیدیدم انگاری کور شدم // فاصله دوستام ازم دور شدن
اصن نشنیدم که بخوام گوش کنم//کنترل نداشتم رو خودم
انگار دو نفر بودم ،با خودم قهر بودم // هیشکی مهم نبود فقط اونو بخندونم
از خوشحالی من شادمه زیادی // واسه خودم ساختم یه آدم خیالی
با همه دوستام بحث هر دفعه سر این // گذاشتم اختیارش هر شب همه چی
بردمش بالا تو کَلم منه گیج // بعدشم خودم دستم بهش نرسید
آسمون آبیمو غلبه کرد // خبر بد از این شبح محو
مثه نفس گرم // تو زمستون غیب شد برگشت بقله من

کروس:
عاشق یه زندونیه یه زندونیه // با اینکه در زندانش بازه میخواد عاشق باشه
گیج وگمه توی خوابش دائم // خبر نداشتی دنیا کجاستقدم برداشت افتاد تو چاه

ورس2:

عشق یه طرفه ،رودخونه // چشام خسته و قرمز از خون پره
دورم خاکستر سیگار دود شده // داغون چپیدم تو خونه
مثه روزای تلخم که گفتم در گوشت // صدامو گوش کن ببین چقدر درد توشه
هر کی اومد اشک شونشو خیس کرد // صورتو تا دید فهمید روحمو ...
دربو داغون پشیمونه از دعوا با اون // دیگه قرمز نیست گیلاس شرابامون
چشمام خیره به ماهه الان // کبوتری بدون بال پرواز // اشکای زیاد که از چشم پاشید
چطوری میتونی انقدر سنگدل باشی؟


کروس:

عاشق یه زندونیه یه زندونیه // با اینکه در زندانش بازه میخواد عاشق باشه
گیج وگمه توی خوابش دائم // خبر نداشتی دنیا کجاست
قدم برداشت افتاد تو چاه

 

 


ورس3:
دوست دارم ببینمت وقتی پشیمونی // پا میشی صبح جفت از خواب بگی خشی کوشی؟از خشی دوری // سرخ چشات گود مثه چاله و بد جوری پریشونی//همیشه نیست دور و برت پر // میشه نوبت تو میری به خوردن گه// بدون بالا سرمون یه خدایی نه // دیگه الان که ببینی قدرتشو

 

 

 

 
کروس:
عاشق یه زندونیه یه زندونیه // با اینکه در زندانش بازه میخواد عاشق باشه
گیج وگمه توی خوابش دائم // خبر نداشتی دنیا کجاستقدم برداشت افتاد تو چاه

 

 

 
اوترو:
بمونه پیش من // تو زندونش میشینم
بدونه باش میمیرم // بمیره من میمیرم
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: