متن آهنگ تنهایی از تیک تاک و کیانوش
Black & White Text
درباره وبلاگ


سلام بچه ها دیگه چ خبر؟من قبلا ی وب دیگم داشتم ولی بستنش حدودا 1 سالو خورده ای داشتمش ولی دیگه چی کار کنیم دیگه........اسمش flyrockangelsبود.........اگه شناختی برای حمایت ازم تبادل لینک کن نظر بده و ثبت نام کنید راسی دیگم به جز متن چیزی نمیزارم که ببندنش.....قربون همتون با معرفتا

پيوندها
فروش تکست رپ
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

اگه دوست داری آمارت بره بالا و از آهنگایه جدید که تکستشون میاد خبر دار باشی تبادل کن..........راسی خواسی بم بگو با چه اسمی لینکت کنم









نويسندگان
Helia

آخرین مطالب


 
شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, :: 13:40 :: نويسنده : Helia

 

ورس 1
وقتی به فکرم میرسه چهرت بغضم میترکه از این همه درد
میدونم چرا تنهام عشق توو این راه خیلی تنهاس
هیچکی نمیگه چی میشه عشقیو که بینمون میبینه
خیلی زود از دست رفت عشقی که از ما سر زد

ورس2
ولی ای کاش،یه راهی داشت خدا شرایط بدو برمیداشت
تا که خیلی خوب ماهمون میتابید حتی از راه دور
ولی نمیشه همیشه عاشق ببینه معشوقو نزدیکش
خیلی زود از دست رفت عشقی که از ما سر زد

کروس
تو عزیزی یا غریبی میکنه قلم توو دوری تو
اینه سهم ما از یه عشق پاک ببین از همدیگه ما دوریم چطور
کاشکی برسیم ما به هم 
همه بذا بدونن تنها عاشق تو آره منم من من من


ورس 3
همه چی پر زد من نمیگم نه 
ولی از تنهایی بله میترسم
تو گذاشتی رفتی آخه سر چی اصلا
اشتباهم چی بود هر چی که بود بچگی کردم
به تو قول داده بودم که منطقی تر شم
نمیتونم فک کنم که بهت نرسیدم نه
تو رفتی و من چی ضربه دیدم بعد
فک کردی چجور آدمی یم ته ریلکسم ؟
یعنی من نمیرنجم ؟
دیگه کافیه فقط یه بلندگو بده بهم
انقد درد دارم میخواد بغض از توو بترکه
قضیه مون یه جورایی رومنس بود خیر سرش
ولی تنها چیزی که توو بن بست موند دل منه
نمیشه جلوشو گرفت ولی باز میگم
میخوام مث کسی باشی که فهمید راس میگم
کسی که خودشو واسم مث قدیم ناز میکرد
و نه میشکوند دلمو و نه میذاشت میرفت
کروس
تو عزیزی یا غریبی میکنه قلم توو دوری تو
اینه سهم ما از یه عشق پاک ببین از همدیگه ما دوریم چطور
کاشکی برسیم ما به هم 
همه بذا بدونن تنها عاشق تو آره منم من من من
ورس4
ماه منی تو مال منی تو
وقتی پیشم نیستی همه دنیا انگار داره میشه پر غم
میدونی یه لحظه بی تو همه غما انگار داره میشه واسه من
کار ماس که آروم میشیم دائم با نگات
عاشقتم عشق من چشم به راته چشم من

ورس5
بهترین احساس مال ماست وقتی قدم میزدیم ما پا به پا
همین شکلی موند قصه مون ادامه نداشت می شدش تموم
منم همیشه توو دلم یه حرف میمونه که به تو بگم
عاشقتم عشق من چشم به راته چشم من

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: